Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, τηρώντας τους παρακάτω ορούς.
Τα προϊόντα κατά την επιστροφή τους θα πρέπει να συνοδεύονται με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη ή τιμολόγιο).
Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση την οποία τα παραλάβατε, να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, λερωθεί ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους. Προϊόντα και εξαρτήματα με ίχνη τοποθέτησης σε επαφές ή καλωδίωση δεν θα γίνονται δεκτά.
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων τα οποία έχουν κατασκευαστεί ή παραγγελθεί ή εισαχθεί ειδικά για τον πελάτη.
Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας μας, αντικαθιστούμε το προϊόν με το σωστό, αναλαμβάνοντας τα έξοδα αποστολής ή επιστρέφουμε τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος και των εξόδων αποστολής.
Σε περίπτωση λάθους παραγγελίας προϊόντων με υπαιτιότητα του πελάτη (π.χ. ανέφερε λάθος μάρκα, μοντέλο, κωδικό κτλ.) και επιθυμεί την επιστροφή τους θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας. Στην περίπτωση αυτή τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι ευθύνη του πελάτη μέχρι να φτάσουν στην εταιρεία μας. Ο πελάτης ευθύνεται για την σωστή συσκευασία των επιστρεφόμενων προϊόντων και ότι δεν θα υποστούν φθορά κατά την μεταφορά τους.
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε προϊόντα γνήσια που δεν συνοδεύονται από την γνήσια συσκευασία του κατασκευαστή με την ετικέτα γνησιότητάς τους ή ο πελάτης έχει σκίσει, έχει φθείρει, έχει λερώσει την συσκευασία των προϊόντων και γενικά δεν είναι στην αρχική τους κατάσταση όπως τα παρέλαβε.
Οι υποβρύχιες αντλίες αν έχουν έρθει σε επαφή με το νερό δεν γίνονται δεκτές.
Σε περίπτωση λάθους με υπαιτιότητα της εταιρείας μας και κατόπιν συνεννόησης, ο πελάτης επιθυμεί την επιστροφή της αξίας της παραγγελίας του, η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο μέσω των συνεργαζόμενων τραπεζών Εθνική, Πειραιώς, σε λογαριασμό του πελάτη, επιστροφή στον αντίστοιχο λογαριασμό. Αν ο πελάτης επιθυμεί την επιστροφή χρημάτων σε άλλο πιστωτικό ίδρυμα, θα επιβαρύνεται τα διατραπεζικά έξοδα που ορίζει η εκάστοτε τράπεζα.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων κατόπιν συνεννόησης, αυτή ολοκληρώνεται μετά την παραλαβή των προϊόντων και του παραστατικού αγοράς. Όταν παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα, πραγματοποιείται έλεγχος ότι βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση όπως απεστάλησαν, δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς, τότε δίνετε εντολή στο λογιστήριο.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα αποστέλλονται ρητά και μόνο με τον τρόπο που τα έχετε παραλάβει. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με την εταιρεία μας ώστε να ειδοποιήσουμε την courier. Προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς προηγούμενη συνεννόηση ή με διαφορετική courier από τις συνεργαζόμενες, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, ο πελάτης είναι απαραίτητο να μας ενημερώσει με email στο info@syntrivania.gr ή τηλεφωνικά στο 2105750185 πριν από την επιστροφή. Επιστροφές χωρίς προηγούμενη ενημέρωση δεν θα γίνονται δεκτές.
Επιστροφές που θα λάβουμε εκτός των όρων της πολιτικής μας δεν θα γίνονται δεκτές. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν πληρούν τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφονται στον αποστολέα τους με χρέωση μεταφορικών του ιδίου.